glenn brown kiállítás a ludwigban - látványos hazavágyás helyett tea a gőzölög, citrom nincs, csak lime (tőled tanultam) az utca közepére lőtt dekk még egyet pislákol - kialudt, a piros füzet meglett (azt hittem elhagytam), a szövegszerkesztő megnyitva én meg egyáltalán nem vagyok megdöbbenve, mintegy csak tudomásul veszem, hogy három lyuk van rajtam: 1. a fekete zoknimon, a bokámnál (hogy keletkezhetett?), 2. a fehér pólómon, a jobb vállamnál (asszem ez régi), 3. a barna nadrágomon, a bal combomnál (ezt még sose láttam). ha ezeken átfűznék valami madzagot úgy néznék ki mint egy báb (tudod amit zsinórokon mozgatnak, hogy is hívják?) ami kétségbeejtő az csak az, hogy az alsó- és felső ajkam közti rés rohamos gyorsasággal kezd benőni.

A bejegyzés trackback címe:

https://brightlights.blog.hu/api/trackback/id/tr601782778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása